wtorek, 31 grudnia 2013

Rozdział 2 - " Pewnie za dużo alkoholu "

* Na spacerze * 

Oglądałyśmy cały London z uwagą. Poszłyśmy na lody.
- Ej Cara ! - syknełam.
- Coo ? - zapytała a ja rzuciłam w nią odrobiną cieczy i tak zaczeła się nasza lodowa wojna niestety nie trwało to zbyd długo, ponieważ właściciel kawiarni nas z tamtąd wykurzył. Spojrzałam na zegarek 22.
- Chyba musimy już wracać - powiedziałą Cara.
- No raczej tak - odparłam.
- A może wybierzemy się dzisiaj na jakąś dyskotekę ? - zapytała.
- Jasne. Tak na powitanie Londynu - zgodziłyśmy się i szybko ruszyłyśmy do domu.
Przebrałyśmy się umalowałyśmy i ruszyłyśmy w drogę.

Znalazłyśmy się na wielkiej imprezie. Wszyscy dookoła bawili się i tańczyli. Usiadłyśmy przy barze i zamówiłyśmy drinki.
- Patrz, ale tu dużo przystojniaków ! - ucieszyła się Cara.
- Dzięki, ale ja na razie nie szukam chłopaka. Przynajmniej teraz. Mam narazie dośćproblemów żeby pakowaćsię jeszcze w jakieś - odparłam.
- No dobrze już dobrze - odparła.  - Chodź potańczymy - złapała za moją rękę i ruszyłyśmy na parkiet.
- Wiesz co ? Pójdę chwile na świeże powietrze - oznajmiła Cara.
- Okej. Poczekam tutaj - odparłam a ona po chwili znikła za wielkimi drzwiami...

* Oczami Cary *

Szłam sobie spokojnie, aż tu nagle zakręciło mi się w głowie i upadłam. Jakiś chłopak podszedł w moją stronę, pomógł mi wstać.
- Nic ci nie jest ?  - zapytał uśmiechnięty.
- Nie nic - odparłam z uśmiechem.
- Pewnie za dużo alkoholu - zażartował.



- Bardzo śmieszne - powiedziałam.
- Czyli już lepiej, tak ? - zapytał.
- Tak głuptasku - zawołałam  on porwał mnie na parkiet.
Po skończonym tańcu postanowiłam przedstawić mu Emily.
- Cześć Emily poznaj Zayna, Zayn poznaj Emily - powiedziałam.
- Cześć ! No Cara już podrywasz. - puściła mi oczko. - Jeszcze dobrze nie zdążyłyśmy poznać Londynu a ty już kogoś podrywasz - zaśmiała się.
- Ha ha ha bardzo śmieszne - powiedziałam sarkastycznie.
- Pozwólcie, że ja wam teraz kogoś przedstawie - powiedział Zayn i przeprowadził nas przez barierkę do działu " VIP ". Zatrzymał się przy jednym ze stolików i spojrzał na czterech chłopaków siedzących przy nim.
- Chłopaki poznajcię Emily - wskazał na moją przyjaciółkę - I Carę - pokazał na mnie.
- Miło mi was poznać - odparła Emily.
- Nam jest eee.. również .. eeee .. miło. .. eee .. was poznać - wyjąknął Harry.
Wszyscy się zapoznaliśmy i ruszyliśmy tańczyć na parkiet.

xx Kate ♥ 

1 komentarz:

  1. Ojej <3 Poznali się już w pierwszym dniu pobytu w Londynie. Fajnie <3

    http://my-infection-of-onedirection.blog.pl/ A to jest mój blog. Chciałaś, żebym Ci podesłała na blogu, bo nie mogłaś wejść. Miłego czytania. Mam nadzieję, że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń