wtorek, 31 grudnia 2013

Rozdział 1 - " Grzecznie poszłyśmy .. "

* Oczami Emily *

Razem z Carą postanowiłąm wyjechać do Lodnynu. Miałam już dosyć USA i tej całej plątaniny w szkole. Wsiadłyśmy w samolot i wyleciałyśmy do Londynu. Leciałyśmy około dwóch godzin. Droga minęła nam szybko, ponieważ położyłyśmy się spać.
- Hej Cara ! Wstajemy. Już wylądowałyśmy ! - krzyknęłam do śpięcej Cary.
- Już, już wstaję - krzyknęła zaspana.
Wysiadłyśmy z samolotu i popędziłyśmy do stojącej niedaleko nas cioci Cary. Cara podbiegła do niej i się przywitała.
- Cześć ciociu ! Tak dawno się nie widziałyśmy ! Tak tęskiniłam - powiedziała przytulając ją mocno.
- O ja też się stęskniłam - powiedziała ciocia Cary.
- Dzień dobry - odparłam i też mocno uściskałam ciocię Cary.
- No dobrze już dobrze dziewczynki jedziemy do domu - powiedziała i wsiedliśmy do jej auta.
- Wiecie ja jutro wyjeżdżam do Australii, bo mam ważne spotkanie, więc zostaniecie same - odparła, gdy znalazłyśmy się w jej ogromnej villi.
Zawsze zastanawiałam się po co była jej ta villa skoro nie miała męża, ani dzieci. Nie miała praktycznie nikogo. Mieszkała w tym domu sama.
Obejrzałyśmy nasze pokoje, rozpakowałyśmy się i przebrałyśmy się w wygodne ciuchy


Ciocia Cary zawołała nas na obiad. Grzecznie poszłyśmy a po obiedzie razem z Carą poszłyśmy pozwiedzać troszkę okolicę.

xx Kate ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz