poniedziałek, 10 lutego 2014

Rozdział 11 - "Yea. Będziemy wujkami "

* Oczami Emily *

Wbiegłam do łazienki i ujrzałam roztrzęsioną Care.
- Co się stało ? - zapytałam.
- Ja .. Ja .. Ja .. Jestem w ciąży ! - wykrzyczała.
- Co .?! - zapytałam.
- Tak. Jak ja to powiem Zaynowi. !? On jest gwiazdą a ja jestem zwykłą dziewczyną. Co ja teraz zrobie ? - zapytała.
- Najlepiej powiedz mu to od razu. Jak wejdzie to poproś go na osobność i powiedz mu to. - powiedziałam.
Nagle do domu weszli chłopcy. Cara znowu zaczęła płakać.
- Idź do pokoju Zayna - powiedziałam. Ona udała się do pokoju a ja udałam się do salonu.
- Cześć chłopaki. Zayn mogę cię na chwilę prosić ? - zapytałam.
- Oczywiście - dodał uśmiechnięty i udaliśmy się do kuchni.
- Zayn. Musisz iść do Cary na górę, do swojego pokoju. To pilne uwierz - powiedziałam.
- No dobra. Cara jest w moim pokoju tak ? - zapytał.
- Tak idź już do niej - powiedziałam a on udał się na górę.

* Oczami Zayna *

Nie wiedziałem o co chodzi Emily ale skoro mnie o to poprosiła to poszedłem na góre do Cary. Wszedłem do pokoju i ujrzałem płaczącą dziewczynę.
- Co się stało kochanie ? - zapytał.
- Zayn .. Ja .. Ja ... Ja .. Ja .. Jestem z tobą w ciąży ! - krzyknęła i popłakała się bardziej.
- Ale dlaczego płaczesz ? - zapytał.



- Zayn ty chyba naprawdę nie rozumiesz. Ja jestem w ciąży z tobą. Będziesz ojcem - powiedziała.
- Nie płacz kochanie. Wszystko się ułoży - powiedziałem przytulając ją do siebie.
- Powiemy im ? - zapytała.
- Tak. Może lepiej żebyśmy im powiedzieli  - dodałem i zeszliśmy na dół.
* Oczami Emily *
- O Zayn już wróciłeś - powiedział Nialler.
- Hej. Chcę wam coś powiedzieć - ujął Zayn.
- Będziecie wujkami ! - Krzyknął Zayn.
- Cara jest w ciąży ? - zapytał Louis.
- Tak - uśmiechnął się Zayn.
- Yea. Będziemy wujkami . Yea będziemy wujkami ! - krzyknął Nialler.
Wszyscy pogratulowaliśmy Zaynowi i Carze. Widać było, że Cara już się nie martwi. Cieszyła się z tego dziecka ...

Kate ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz