niedziela, 9 lutego 2014

Rozdział 9 - " Aaa ! Przestraszyłeś mnie"

- A jak z Luk'e ? - zapytał Connor.
- No tak naprawdę okazało się, że mnie oszukał i trzyma się teraz cały czas z Oliverem. - powiedziałam i łuknęłam soku pomarańczowego.
- Wiesz, że Luk'e jest w Londynie ? - zapytał mnie.
- Nie nic o tym nie wiedziałam. - powiedziałam.
- Spotkałem go ostatnio w klubie. Pewnie pokłucił się z Oliverem. - odparł i oparł się o kanapę.
- Za chwile przyjdę - zawołał Connor.
Przyjrzałam się małemu szklanemu stoliczkowi. Leżały tam zdjęcia. Wziełam je do ręki i zaczełam przeglądać.


- Pamiętasz ? - zapytał Connor.
- Aaa ! Przestraszyłeś mnie - zaśmiałam się. - Tak. Jak mogłabym zapomnieć. Ty to jeszcze masz ? - zapytałam.
- Tak. I będę mieć zawsze. Nigdy o tobie nie zapomnę - przytulił mnie.

* Oczami Cary *

Jak zwykle. Emily zwala mi ciężką robotę. Muszę tu teraz z nimi zostać i opiekować jakby byli małymi dziećmi. Na szczęście oni są przesłodcy.
- No to teraz możesz już nam powiedzieć gdzie wyszłą Emily - szepnął Nialler.
- Nie powiem wam - zaśmiałam się.
- No powiedz prosimy. - uklękli przede mną.
- Nie mogę. Co będziemy dzisiaj robili ? - zapytałam.
- Hmm... My musimy po południu jechać na chwilę do studia, a ty musisz tu zostać i na nas poczekać. Później pójdziemy sobie może na na na .. Spacer ? - zapytał Liam.
- Okej. O której będziecie ? - zapytałam.
- około siedemnastej. - powiedział Nialler.
- No to idźcie. Na co czekacie ? - krzyknełam.
Cieszyłam się, że chociarz przez chwilę mogę o nich zapomnieć i odpocząć...




Kate <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz