środa, 12 lutego 2014

Rozdział 13 - " No to chodźcie a nie się tak guzdracie "

- Na spacer. SAMA - podkreśliłam a Harry wrócił do chłopców.
Szłam po pustej plaży. Nikogo tam nie było, ale ciągle wydawało mi się, że ktoś mnie obserwuje. Usiadłam na piasku patrząc w morze. Zastanawiałam się nad tym co dalej będzie. Co będzie ze mną. Teraz pewnie Cara będzie mieszkać razem z Zaynem a ja zostanę sama. Postanowiłam, że znajdę sobie prace i zarobie na własny dom. Nagle zadzwoniła do mnie Cara, która przerwała mi moje przemyślenia.
- Cześć Cara ! - zawołałam.
- Cześć ! - krzyknęła. - Gdzie jesteś nie ma cię już od dwóch godzin. -
- Już wracam. Za chwilę będę - powiedziałam naciskając czerwoną słuchawkę.
- Hmm .. nie wiedziałam, że siedzę tutaj już tak długo - pomyślałam wstając z miejsca.
Pospieszyłam się i już po chwili leżałam na kocu rozmawiając z Carą.
- I jak poszły badania ? - zapytałam uśmiechnięta.
- Wiesz. Lekarz powiedział, że bardzo dobrze. Nadal trochę się martwię - powiedziała ze smutną miną.
- Nie smuć się ! Wszystko będzie dobrze. Zayn na pewno będzie świetnym ojcem - puściłam do niej oczko.
- Ale jak ja to powiem rodzicom. Znam Zayna dopiero niecałe dwa miesiące a już jestem z nim w ciąży ? -  powiedziała przerażona.
- Na pewno będą zadowoleni. Cara. Masz już osiemnaście lat i masz prawo do własnego życia. - uśmiechnęłam się.
- O czym tam gadacie ? - zapytał Harry, który właśnie do nas podszedł
- Nie twoje sprawa. - ukułam go palcem w nos.


- Auu to bolało - zawołał.
- Upss - zachichotałam.
- Wiesz, że ślicznie wyglądasz w tym stroju - powiedział łapiąc mnie w tali.
- Bo się zarumienię - powiedziałam.
- No to może pójdziemy na lody ? - zaproponował żarłoczek.
- Okej - powiedziałam a Harry momentalnie złapał mnie za rękę.
- No to chodźcie a nie się tak guzdracie - powiedział Louis ..

 Kate <3




2 komentarze:

  1. Świetne jak zwykle ;) A tak w ogóle to co ta za dziewczyna na gifie ? Tzn. jakaś aktorka, czy co ? ;P

    www.alex-story-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Barbara Palvin. Dziękuje za komentarze. Jesteś boska jak twój blog *.*

      Usuń